Urządzenia mobilne rosną w siłę – na polskim rynku jest ich ok. 12 mln. Są to przede wszystkim smartfony i tablety.

Użytkownicy Internetu coraz chętniej korzystają z sieci przy pomocy urządzeń o ekranach mniejszych niż ekran komputera. Każdy, komu zależy na najszybszym dotarciu do klienta, powinien zainteresować się tematyką responsywnych stron internetowych. Strona responsywna to taka, która automatycznie dostosowuje się do urządzenia, na którym jest wyświetlana. Dzięki temu jest czytelna i przejrzysta, nawet jeśli jest wyświetlana na małym ekranie telefonu.

Korzyści, jakie płyną z posiadania firmowej strony responsywnej:

  •    prosta nawigacja, zapewniająca komfortowe przeglądanie ofert, bez zbędnego    przesuwania i powiększania widoku przez klienta;
  •    szybki i łatwy dostęp do Twoich ofert z każdego miejsca i o dowolnym czasie;
  •    wysoka atrakcyjność graficzna, bazująca na obrazach i plikach video;
  •    technologiczne wyprzedzenie konkurencji;
  •    lepsze pozycjonowanie Twojej strony w Google;

Czy sprawdzałeś kiedyś, jak wygląda strona Twojego biura na smartfonie lub tablecie? Działa? Jest przejrzysta? Jeżeli nie, od tego już bardzo krótka droga, by Twój potencjalny klient wszedł na stronę konkurencji.  Nie tego oczekujesz, prawda?

Więcej o responsywnych stronach www przeczytasz pod adresem: http://bit.ly/1zrKm3C

2014-11-03_14-10-33

 

 

Autor: WN

Komentowanie zostało wyłączone