
Praca pośrednika do łatwych nie należy. Z powodu braku czasu i niezliczonych ilości spotkań czasem na drugi plan schodzą rzeczy, które mogą mieć istotny wpływ na skuteczność sprzedażową. Czy popełniasz któryś z tych grzechów?
1. „Sam sobie zrobię stronę internetową”
Jeżeli posiadacie umiejętności programistyczne to oczywiście możecie to zrobić. Jeśli jednak tworzenie stron www pamiętacie tylko ze studiów, oddajcie to zadanie w ręce profesjonalistów lub wykorzystajcie stronę szablonową. Dlaczego warto to zrobić? Wasza osobista strona internetowa będzie przecież pierwszym, na co natkną się Wasi potencjalni klienci. Pozwólcie sobie na taką witrynę, która będzie profesjonalna, czytelna i przede wszystkim nowoczesna, zaprojektowana według najnowszych standardów, generująca ruch na Waszą stronę. Dobra strona www będzie komunikować odbiorcom, że Wasza działalność jest poważna i trwała, a nie tylko tymczasowa.
I najważniejsze: nie chcecie, by konkurencja miała lepszą stronę, prawda?
2. Social media? A na co to komu?
Tu naszą uwagę kierujemy głównie ku doświadczonym pośrednikom, którzy swoją działalność zaczynali, gdy dostęp do Internetu w Polsce posiadali nieliczni. Internet jest dziś największym kanałem marketingowym na świecie, a same media społecznościowe zrzeszają miliony ludzi, wśród których są Wasi nowi klienci. Dlatego warto wykorzystać ich potencjał – Facebook to absolutny „must have” każdego biznesu. W tym wpisie pokazujemy, jak założyć konto i zaistnieć w social mediach.
3. Trendy są dla młodych
E-mail marketing jest nadal bardzo cennym narzędziem dla agentów nieruchomości, pod warunkiem, że jest on rozsyłany z głową. Jeżeli Wasi subskrybenci będą otrzymywać zbyt dużo maili, lub co gorsza, maile z ofertami, które są niezgodne z ich poszukiwaniami, rezygnacja z subskrypcji gwarantowana.