Inaczej. Efektywnie kosztowo. Efektownie. Nie tylko dlatego, że musisz. Choć z szablonu to tak, jak chcesz. Strona Ci się znudziła? Potrzebujesz innych rozwiązań? Nie ma problemu –  mając stronę ASARI, możesz w dowolnym momencie zmienić szablon na inny z oferty.

Internet. Wirtualny choć w kontekście biznesu bardzo realny świat. Jeśli chcesz osiągać sukcesy, musisz być w nim obecny. Sama obecność jednak nie wystarczy. Twój klient powinien móc Cię tam znaleźć. Powinien także odnieść wrażenie, iż jesteś profesjonalnym partnerem (odpowiednie treści oraz dobrej jakości grafiki/ zdjęcia), aby chciał z Tobą nawiązać współpracę.

Jednym z najistotniejszych elementów efektywnej strony internetowej są narzędzia SEO wspierające pozycjonowanie w wyszukiwarce. Innymi słowy, użytkownik wpisujący dany termin, sformułowanie, jakie jest adekwatne do Twojej oferty, powinien móc dostrzec Twoją stronę w wynikach wyszukiwania. Musisz wiedzieć, iż SEO (ang. Search Engine Optimisation) to jedna z metod “podbijania” pozycji. Inna jest określana jako SEM (Search Engine Marketing), czyli prowadzenie płatnych kampanii reklamowych w Google. Stosowanie obu metod zwiększa prawdopodobieństwo, iż klient kliknie w Twój link.

Inny ważny termin odnoszący się do stron internetowych to Wordpress. WordPress, czyli system zarządzania treścią, to najpopularniejsze i najbardziej uniwersalne narzędzie tego rodzaju na świecie. System stwarza możliwość wprowadzania modyfikacji, zmian kolorów, zarządzania ustawieniami strony. Własne menu, własne podstrony, treści, logo, wybrana kolorystyka – to wszystko dzięki WordPressowi.

Inną istotną charakterystyką stron jest możliwość sprawnego znalezienia informacji przez użytkownika. To zaleta szablonów przygotowanych dla danego rynku, ponieważ “podpowiadają” rozwiązania efektywne dla danej branży. Elementy takie jak wydruki ofert, wyszukiwanie po mapie, obsługa inwestycji, obsługa planów, filmy 360 stopni (wirtualna rzeczywistość), automatyczne pobieranie ofert (jeśli korzystasz z programu ASARI) są zawarte w szablonach ASARI dedykowanych rynkowi nieruchomości (więcej funkcji opisanych pod https://asari.pl/strony-responsywne-dla-agencji-nieruchomosci/).

Nie masz doświadczenia w tworzeniu stron internetowych? Nie masz praktyki we współpracy z agencją interaktywną bądź budżetu na takim poziomie, aby skorzystać z jej usług? To kolejne argumenty za wyborem szablonowego www. Od czego rozpocząć? Wybierz szablon, jaki Cię interesuje. Samodzielnie lub z pomocą (mamy przygotowany “pomocnik”, możliwy jest też kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta ASARI), dostosowujesz stronę do swoich potrzeb. Nie kupujesz kota w worku. Stronę za darmo testujesz przez 30 dni. Zresztą, najlepiej sprawdź, jak to działa – https://asari.pl/strony-responsywne-dla-agencji-nieruchomosci/.

 

 

Autor: Serwis

Komentowanie zostało wyłączone